• Karpiowanie.com.pl reaktywacja ...

Zapraszamy do wspólnego tworzenia niekomercyjnego i wolnego od reklam portalu wędkarskiego poświęconego głównie wędkarstwu karpiowemu. Czytaj więcej ...
  • Zawody karpiowe

Zawody wędkarskie mogą mieć różną rangę i mogą rozgrywać się na różnorakich wodach. Zapraszamy do dzielenie się swoimi startami w zawodach karpiowych. Czytaj więcej ...
  • Wędkarskie forum - podziel się swoim doświadczeniem

Dzięki forum możemy wszyscy dzielić się zdobytym nad wodą doświadczeniem. Zapraszamy wszystkich do wspólnych dyskusji. Czytaj więcej ...
  • 2
  • 3

Konserwacja Baitrunnera

Witam z racji wolnego czasu postanowiłem rozebrać i nasmarować mojego 4 letniego Baitrunnera. Kołowrotek spisuje się świetnie, nie mam z Czytaj więcej ...

Zimowe zakupy

Moje zimowe zakupy sprzętu karpiowego najczęściej realizuje na aukcyjnym portalu internetowym Allegro.pl - kategoria Sport i wypoczynek/Sport i turystyka/Wędkarstwo. Najważniejszym "klamotem" Czytaj więcej ...

Kamuflaż ciężarka

Po zimowych przemyśleniach moim priorytetem na przyszły sezon jest maksymalne kamuflowanie zestawu końcowego. Nieuniknione więc jest bardzo dobrze zamaskowanie wszystkich Czytaj więcej ...

Robimy wiosenne kulki

Nadszedł czas wzmożonych przygotowań przedsezonowych, dlatego postanowiłem wybrać się na pierwsza jednodniowa zasiadkę na niewielki staw niedaleko mojej miejscowości. Jak Czytaj więcej ...

Pierwsza zasiadka 2009

Pierwszą tegoroczną zasiadkę zasiadkę zaplanowałem z kumplem po kiju na stawie niedaleko Rypina. Dzięki pięknej porannej pogodzie dzień zaczął się wyśmienicie. Szybkie śniadanie, wyjazd do sklepu po kiełbaskę na grilla, pakowanie klamotów i już jesteśmy w drodze. Postanowiliśmy usiąść na niewielkim około 3 ha Stawie Dylewskim tak, aby mieć dostęp do nasłonecznionej części wody.

W końcu dotarliśmy - jest godzina 12.10, krótka rozmowa z właścicielem i idziemy obejść staw. Niestety jesteśmy dopiero pierwszy raz nad ta wodą, dlatego potrzebujemy trochę czasu na znalezienie odpowiedniej miejscówki. Jak się później okazało nie trafiliśmy źle, jednak zatopione grążele budzące się z zimowej wegetacji nie pozwoliły nam w pełni wykorzystać naszego stanowiska.

Około 13 zmontowane zestawy lądują w wodzie. Kilka spławów oraz słońce sprawia, że entuzjazm nie malej. No i jest - wymarzony pierwszy odjazd. Zacieńcie i ku mojemu zaskoczeniu na haku jest karp powyżej 3 kg. Hol przysparza mi dużo radości. Kolega Norbert podbiera rybę - waga ryby to ponad 6 kg.

Kolejne kilkanaście minut przyniosły nam kilka karpi, ale niestety waga nie przekraczała 3kg. Najważniejsze, że sezon otwarty!!!

• Pierwsza zasiadka 2009

Pierwszą tegoroczną zasiadkę zasiadkę zaplanowałem z kumplem po kiju na stawie niedaleko Rypina. Dzięki pięknej porannej pogodzie dzień zaczął się wyśmienicie. Szybkie śniadanie, wyjazd do sklepu po kiełbaskę na grilla, pakowanie klamotów i już jesteśmy w drodze. Czytaj więcej ...
  • Zasiadka na Bobolicach

22 – 26 kwietnia zorganizowaliśmy z kolegami na Łowisku Bobolice rozpoczęcie sezonu. Jako pierwsi pojawiłem się z Dawidem już w środę. Wybrałem miejsce o głębokości 5 m oddalone 120 m od brzegu, a Dawid łowił bliżej i płycej. Postawiliśmy markery i zanęciliśmy mieszanką różnych pelletów i kulek Carp Devil Baits. Wszystkie zestawy wywoziłem łódką zdalnie sterowaną pod markera i dawałem garść mieszanki na zestaw. Czytaj więcej ...
  • 2
  • Brak postów do publikacji.

O portalu

Portal Karpiowanie.com.pl powstał w 2008 roku po to by niedoświadczenie karpiarze/wędkarze mogli dzielić się swoimi doświadczeniami, sukcesami jak i porażkami wędkarskimi. Problemy z serwerem i strukturą forum doprowadziło do zawieszenia portalu. W 2017 roku udało się przywrócić wszystkie stare dane portalu, dlatego postanowiliśmy je reaktywować. Przeglądając portal większość publikowanych danych mogą wydawać się dziwne i/lub czasami śmieszne, jednak wszystkich odwiedzających chcielibyśmy uczulić, że są to informacje z przed kilku lat kiedy dostęp do bardzo szerokiej gamy produktów wędkarskich jaką mamy obecnie był bardzo trudny i kosztowny. Zachęcamy wszystkich odwiedzających do rejestracji i czynnego udziału w "życiu" portalu - każda inicjatywa twórcza będzie nagrodzona poprzez publikację artykułów, zdjęć czy filmów. Najbardziej aktywnym użytkownikom proponujemy założenie poczty e-mail naszego portalu i nadanie szerszych praw administracyjnych.

Kontakt

W razie problemów z działaniem portalu lub po znalezieniu błędu merytorycznego prosimy o kontakt z administratorami: